Servicedesk medewerker ICT

Functieomschrijving


Ben jij communicatief sterk en hou je ervan om zoveel mogelijk zelfstandig te werken binnen een gezellig en gepassioneerd team?
 Wil jij graag werken op een toplocatie met een fantastisch uitzicht over de skyline van Rotterdam? Dan is werken bij Aquesta waarschijnlijk wel wat voor jou. Heb jij ruime werkervaring in combinatie met een MBO ICT opleiding? Dan maken wij graag kennis met je!

Functie

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en ervaren medewerker die graag zijn/haar IT carrière wil uitbreiden op onze servicedesk. Als Servicedesk medewerker ICT ben jij het centrale aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten bij vragen over hun computer, applicaties en/of software waarmee zij werken. Jij bent verantwoordelijk voor het aannemen van problemen, storingen en andere incidenten en zorgt dat ze zo snel mogelijk zijn opgelost.

Je registreert niet alleen de meldingen, maar je kijkt altijd of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Waar nodig zet je een melding helder door naar de tweede- of derdelijns beheerder. Je onderhoudt hierbij altijd goed contact met de eindgebruikers over de voortgang. Hierbij zoek je (continu) naar mogelijkheden om de dienstverlening te verbeteren en het beheer eenvoudiger te maken.

Bedrijfsprofiel

Aquesta helpt organisaties met het inrichten en beheren van digitale werkplekken en clouddiensten. En daarbij gaat onze dienstverlening net zo ver als de klant dat wilt. Alles is erop gericht om ervoor te zorgen dat mensen makkelijk en soepel én veilig gebruik kunnen maken van digitale diensten, waar en wanneer dan ook.

Met onze servicedesk en projectteam zorgen we ervoor dat we onze klanten goed leren kennen, zodat we ze nu en in de toekomst kunnen blijven ontzorgen op ICT-gebied. Als het om ICT gaat heeft elke organisatie zijn eigen behoeftes. Daarom heeft Aquesta persoonlijke aandacht voor de actuele situatie én de ambities van onze klanten. Of het nu gaat om het beheren van een bestaand netwerk of een complete migratie naar de cloud, wij denken met ze mee. We nemen werk uit handen, zodat onze klanten zich 100% kunnen richten op hun core business.

Profiel

We zoeken een Servicdesk medewerker die zich herkent in onderstaand profiel:

  • MBO ICT opleiding niveau 4 met minimaal 1 jaar relevante ICT ervaring.
  • 32 - 40 uur per week beschikbaar.
  • Eerdere ervaring op een servicedesk is een belangrijke pré.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je bent in staat om zelfstandig en procedureel te werken, of kan een wijziging hierin vooraf goed onderbouwen
  • Je bent service- en oplossingsgericht, sociaal, communicatief vaardig en vindt het leuk om persoonlijk contact met gebruikers te hebben.
  • Je bent goed in het onderzoeken en analyseren van voorkomende storingen en kunt de oplossing voor problemen in begrijpelijke taal aan de gebruiker voorleggen.
  • Ervaring met Microsoft Office applicaties en Windows besturingssystemen.
  • Bereidheid te willen certificeren op Microsoft cloudoplossingen zoals Office 365, Exchange Online, SharePoint Online en Azure.
  • Bekendheid met ITIL.

Aanbod

Je komt te werken binnen een ongedwongen werkomgeving bij een financieel gezonde organisatie. Aquesta is actief bij opdrachtgevers binnen diverse branches in de regio Zuid-Holland. Dit biedt jou de mogelijkheid om te werken met afwisselende organisaties. Verder bieden wij marktconforme arbeidsvoorwaarden en uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden in de vorm van trainingen en opleidingen aansluitend op je ambitie.

Heb je belangstelling?

Reageer dan op deze vacature en stuur je cv in combinatie met je motivatie per mail naar pz@aquesta.nl. Wil je eerst meer informatie? Bel dan naar 010-3600000 en vraag naar Egbert Otten.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime

Salaris: € 2.200,00 - € 3.500,00 bruto per maand. Dit salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring.

Wij doen de werving geheel zelf zonder tussenkomst van een bureau. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt dus niet op prijs gesteld.

Wie wij zijn



  • Innovatie, vernieuwing
  • Technologie die betrouwbaar is
  • Desktop- Serverintegratie
  • Cloud-oplossingen
  • De functionele werkplek
  • Vanzelfsprekende kwaliteit