Hoe breng je de bezetting van jouw vergaderruimtes eenvoudig in kaart?

Aquesta-bezetting-vergaderruimtes-in-kaart.jpg

Je kent ze wel. Die mooie schermen in de hal van het gemeentehuis of multinational die aangeven in welke vergaderruimte welke activiteit plaatsvindt. Ideaal voor medewerkers en bezoekers, maar voor veel MKB-bedrijven financieel niet haalbaar. Dat is nu verleden tijd! Wij hebben een betaalbare variant die de vergaderagenda prachtig visualiseert.

Doordat steeds meer data in de Cloud staat, zie je dat steeds meer grote en uitgebreide systemen bereikbaar worden voor kleinere bedrijven. Zo ook het vergaderreserveringssysteem. Nu is het ook mogelijk voor MKB-bedrijven om planningen te delen en reserveringen te plaatsen en dat op schermen mooi te visualiseren. Dat systeem heet ‘Joan’.

Veel bedrijven hebben één of meerdere algemene- en vergaderruimtes in het kantoorpand. Deze ruimtes moeten soms ruim van tevoren gereserveerd worden. Het is dan niet prettig als een bepaalde ruimte dubbel geboekt wordt en zeker niet als je daar op het laatste moment achter komt. Joan voorkomt dit. Het bekijken van de beschikbaarheid van een ruimte of het boeken ervan is dankzij Joan heel eenvoudig. Het is een efficiënte en gemakkelijke manier voor het reserveren van algemene- en vergaderruimtes.

Geen dikke kabels

De meest voorkomende digitale kalenders, zoals Microsoft Office 365, Microsoft Exchange, G Suite en iCalender, zijn via Joan te gebruiken als vergader plansysteem. De schermen waarop de bezetting en beschikbaarheid te zien is, zijn dankzij de speciale e-ink technologie super scherp en heel zuinig. De Joan is op te laden via USB en daarna maar liefst drie maanden draadloos te gebruiken. Dat voorkomt onhandige dikke kabels in de buurt van de vergaderruimtes. De 6 inch schermen met specifieke informatie over een ruimte zijn met een magneetstrip eenvoudig te monteren. Voor de algemene ruimte zijn 13 inch schermen te gebruiken die informatie kunnen tonen over maar liefst negen ruimtes. Dat geeft medewerkers en bezoekers in één oogopslag een overzichtelijk inzicht in wat, waar, wanneer plaatsvindt.

Doordat de koppeling met agenda’s wordt gemaakt via het wifi-netwerk, hoeft er niets extra gebouwd of aangelegd te worden. De meeste uitvoeringen van Joan hebben een interactieve touch display, waardoor je ter plekke kan aangeven dat de vergadering is begonnen of geannuleerd. De schermen kan je met je eigen logo en informatie naar eigen inzicht opmaken. Via het scherm kan je de agenda bekijken en zelfs reserveren.

Elk bedrijf heeft baat bij een klantvriendelijk, ongelimiteerd, betaalbaar en overzichtelijk vergadersysteem, of je nou een kleine MKB'er of een grote corporate bent. Aquesta is als dealer van Joan gespecialiseerd in de levering, implementatie en ondersteuning hiervan.

Benieuwd naar wat Joan kan betekenen voor jouw organisatie? Bekijk de productpagina of neem gerust contact met ons op voor een demonstratie van het product.

« Terug

Hou mij op de hoogte.

Voornaam
Tussenvoegsel
Achternaam
E-mailadres